Dihalne vaje – pomiritev skozi dih

Ko pričenjate z branjem sledečih stavkov se najprej za trenutek ustavite in samo opazujte na kakšen način dihate. Je vaše dihanje plitko, hitro ali počasno in globoko, morda pa je neenakomerno – na vsak način samo opazujte se. Ozavestite svoj dih.

Ne glede na to ali vas v življenju spremlja tek, joga, franklin metoda, pilates ali pa samo hoja iz službe do doma, prisluhnite sebi in opazujte kaj vse vam sporoča vaše telo in um skozi način dihanja.

Kadar smo razburjeni ali pod stresom je naše dihanje plitko. Večini ljudi se dogaja, da je tak način dihanja postal kar vsakdan, a s plitkim dihanjem spustimo v pljuča le malo svežega zraka; posledično dobimo manj kisika v kri in občutek večje utrujenosti, slabše koncentracije je seveda neizbežen.

Z globokim dihanjem, kjer vključimo trebušno prepono, bomo pomirili naš um – predihana pljuča nam bodo prinesla več kisika, v telesu se bodo lažje izločali strupi, sproščalo se bo več endorfina in serotonina za občutek večjega zadovoljstva. Tako bomo lažje premagovali naporne dneve, videli nove rešitve za naše probleme in izboljšali svoje splošno dobro počutje.

Torej tako malo je potrebno, da izboljšamo našo kvaliteto življenja – le globoko dihajte! Dih je tisti, ki nas povezuje z življenjem in življensko vitalno energijo – prano.

Enostavna dihalna vaja:

  • počasi vdihujemo – v mislih enakomerno počasi štejemo do 5
  • za 5 taktov zadržimo dih
  • spet štejemo do 5 in izdihujemo
  • zadržimo prazna pljuča za 5 taktov
  • in ponovno vdih…

Ponovimo vsaj 5 krogov.

Uživajte!

Pošlji prijateljem: