Flow joga
Ashtanga Vinyasa joga
Yin joga
Hormonska joga

Flow joga


Naš osrednji stil joge se osredotoča na povezovanje diha z gibanjem. Je stil Vinyasa / Flow joge, kjer poteka tekoče prehajanje med asanami in je fizično zahtevna vadba. Poudarek je na zavedanju telesa, moči in gibljivosti, a z vsemi elementi hatha joge: dihalnimi tehnikami – pranajamami, mantrami, poglobljeno relaksacijo in meditacijo.
Vadba poteka na različnih nivojih / oblikah:

JOGA ABECEDA: Za popolne začetnike in vse, ki bi radi utrdili osnove, naravnavo in odkrili še kakšen nov detajl v vaši praksi. Vadba je zamišljena kot delavnica za popolne osnove.
Delavnice so zasnovane ciklično; potekajo 1x tedensko in v 4 tednih zaobjame sledeče osnove:
1. teden : stoječi položaji (asane), 2. teden: stoječi in sedeči predkloni, 3. teden: zdravi zakloni in zasuki, 4. teden: pozdravi soncu, inverzni položaji in meditacija.

JOGA BASIC: za vse, ki ste novi in je to vaše prvo srečanje z jogo ali pa si želite nežnejše in bolj v pravilno naravnavo usmerjene vadbe.

FLOW JOGA: za tiste, ki že nekaj časa hodite na Basic ali Ashtanga jogo ter si želite novih izzivov ter bolj intenzivno vadbo.

Z redno vadbo joge na fizični ravni izboljšamo: gibljivost in koordinacijo telesa, moč, vzdržljivost, ravnotežje.
Joga uravnava hormonsko ravnovesej v telesu, izboljšuje delovanje organov, prebavo, izboljšuje krvni obtok.
Na psihični ravni pa pripomoremo k: boljšemu spominu, večji koncentraciji, ter boljšemu obvladovanje vsakodnevnega stresa.

Ashtanga Vinyasa joga


Predstavlja eno najbolj intenzivnih, atletskih oblik joge, a je hkrati globoko popotovanje navznoter, v meditacijo v gibanju.

Guru Ashtange Vinyase je Sri K. Pattabhi Jois (1915-2009), njegov guru je bil T. Krishnamacharya – oče joge, kot jo poznamo  danes.
Na vadbi se vedno izvaja isto zaporedje asan in vinyas (primarna serija), ki z Ujjayi dihom gradijo na močni detoksifikaciji telesa. Telo se skozi vadbo intenzivno pregreje in raztegne. Pridobili boste moč, ki bo izvirala iz vašega duha!
Ashtanga Vinyasa je popolna meditacija v gibanju.
Practice and all is coming!

Od 5. 9. naprej bo Ashtango poučeval Thomas, vadba bo zato potekala v angleščini. 

–> Otvoritvena mantra pri Ashtanga Vinyasa jogi

Razlaga nekaterih principov, ki jih boste pogosto srečali pri vadbi joge ali Ashtange joge:

Ujjayi dih ali “zmagoviti dih”- med vadbo dihamo skozi nos in uporabljamo posebno dihalno tehniko (pranayamo), ki še dodatno segreje in razstruplja telo.
Vinyasa – “nyasa” pomeni “premikati”, “vi” pa na “poseben način”. Gre za tekoče gibanje, kjer sta telo in dih popolnoma povezana.
Joga – pomeni združitev telesa, uma in duha s kozmično energijo.
Om – je mantra (zvok), ki predstavlja kozmos. Umiri tako telo kot duha.
Bandha – je energetska zapora, ki jo ustvarimo s kontrakcijo mišic; pripomore k boljši koordinaciji telesa in dvigu energetskega potenciala.
Trishtana – tri točke osredotočanja uma med vadbo: pravilen jogijski položaj (asana), osredotočenost na dih (pranayama) in točka usmeritve pogleda (dristhi).
Ashtanga joga – v sanskrtu pomeni osemdelna joga. Patanjalijeve Yoga Sutre razlagajo kraljevo (raja) pot joge, ki ima osem stopenj do samouresničitve.  Te so: yame (5 načel samoobvladovanja), niyame (5 načel discipline), asane (telesni položaji), pranayama (kontrola, širjenje diha / prane), pratyahara (kontrola čutov / usmeritev vase), dharana (koncentracija), dhyana (meditacija) in samadhi (samouresničitev).

Yin joga


Yin joga gradi na pasivnem zadrževanju v asanah, kjer sprostimo mišične napetosti. Vsebuje variacije sedečih in ležečih položajev, ki jih ponavadi držimo 5 minut. S tem delujemo na vezna tkiva okrog sklepov – vezi, kite in mišične ovojnice, ter omogočimo telesu, da sprosti habitualne napetosti.
Z Yin jogo povečamo svojo gibljivost, spodbudimo izločanjem sinovialne tekočine in s tem zaščitimo sklepe, okrepimo vezno tkivo in sprostimo ovojnice po celem telesu. Pri vadbi popolnoma umirimo telo in dih ter prisluhnemo svojim zaznavam, občutjem, čustvom ter umirimo svoj um za meditacijo. Z Yin jogo se naučimo resnično prisluhniti sebi. Je krasna dopolnitev drugim stilom joge ali bolj aktivnim športnim praksam. Je odlično orodje pri spopadanju z anksioznostjo in stresom.

Hormonska joga


Hormonska joga blagodejno vpliva na telo in žleze z notranjim izločanjem (predvsem hipofizo, ščitnico, nadledvične žleze in jajčnike/moda) ter s tem pomaga pri odpravljanju različnih težav kot so vročinski valovi, nihanje razpoloženja, suhost sluznice pri ženskah, upadanje in nihanje libida, vznemirjenost, povečan utrip srca, motnje spanja, bolečine v sklepih, občutki malodušja, panike, nenadzorovane jeze in podobno.
Hormonska joga je odlična vadba tudi za mlajše ženske ki se spopadajo z določenimi težavami kot so PMS, policistični jajčniki, neredna in boleča menstruacija, težave z zanositijo ipd. Z vsakim sklopom delavnic se naučite celotne sekvence vaj hormonske joge.
Več o Hormonski jogi <-

Poteka v obliki sklopa delavnic – 7 srečanj po 75 minut ob sredah ob 17.00.
Cena
sklopa delavnic (7 srečanj): 80 € 

Prva violina hormonskega simfoničnega orkestra – ŠČITNICA, kako
obvladujem stres in presnovo

September, oktober in november 2016:
21.9., 28.9., 5.10., 12.10., 19.10., 26.10. in 9.11.

Čiščenje: PANKREAS (trebušna slinavka) in JETRA – detox in podpora vsem
telesnim sistemom

Januar in februar 2017:
4.1., 11.1., 18.1., 25.1., 1.2., 15.2., 22.2.

Spodbudimo našo plodnost, uravnavajmo naše cikluse in
odpravimo znake predmenopavze: SPOLNE ŽLEZE  in HIPOFIZA

April in maj 2017:
5.4., 12.4., 19.4., 3.5., 10.5., 17.5., 24.5.

Obvezne prijave na info@agniyoga.si
Mesto si zagotovite s plačilom. Delavnice bodo izvedene v primeru zadostnega števila prijavljenih!

Individualna vadba

Vadbe se na željo izvaja tudi individualno. Naš program vam je tako namenjen s popolnoma individualnim pristopom, kjer učitelj sestavi vadbo glede na vaše fizične zmožnosti in potrebe. Prav tako je možna individualna vadba za nosečnice.
Posameznik si lahko urnik vadbe popolnoma prilagodi, saj se za posamezne obiske dogovorimo sproti.

Ponudba za podjetja

Za podjetja organiziramo vadbe, ki so prilagojene vašim potrebam; tako lahko skupaj določimo časovne okvire vadbe in težavnostno stopnjo. Tečaji so namenjeni team-buildingu, večanju produktivnosti, mentalnega in fizičnega zdravja ter dobrega počutja zaposlenih.
Vadba lahko poteka tudi individualno ali semiindividualno.

Za več informacij nas kontaktirajte na:
info@agniyoga.si ali pokličite: 040 81 62 61