Vadbe

///////

Flow joga

flow yogaOsredotoča se na povezovanje diha z gibanjem. Je stil Vinyasa joge, kjer poteka tekoče prehajanje med asanami in je fizično zahtevna vadba. Poudarek je na zavedanju telesa, moči in gibljivosti, a z vsemi elementi hatha joge: dihalnimi tehnikami – pranajamami, mantrami, poglobljeno relaksacijo in meditacijo. Je ena najbolj priljubljenih vrst joge v Ameriki ter Evropi.
Vadba poteka na različnih nivojih / oblikah:
Flow joga Basic: za vse, ki ste novi in je to vaše prvo srečanje z jogo ali pa si želite nežnejše in bolj v pravilno naravnavo usmerjene vadbe.
Flow joga: za tiste, ki že nekaj časa hodite na Flow Basic ali Ashtanga jogo ter si želite novih izivov ter bolj tekočo vadbo.
Sprostitvena joga: sprostitvena, pomirjujoča in obnovitvena vadba, namenjena vsem, ne glede na predznanje. Po napornem delovnem dnevu, se boste otresli stresa in napolnili z novo energijo skozi blage raztege, dihalne tehnike – pranajame, globoko relaksacijo in meditacijo.

Tudi, če se ukvarjate še z drugimi športi ali pa ste že delali kakšen drug stil joge, vam svetujemo, da najprej pričnete s Flow Basic.

Z redno vadbo joge na fizični ravni izboljšamo: gibljivost in koordinacijo telesa, moč, vzdržljivost, ravnotežje.
Joga uravnava hormonsko ravnovesej v telesu, izboljšuje delovanje organov, prebavo, izboljšuje krvni obtok.
Na psihični ravni pa pripomoremo k: boljšemu spominu, večji koncentraciji, ter boljšemu obvladovanje vsakodnevnega stresa.

Ashtanga Vinyasa joga

ashtanga yogaPredstavlja eno najbolj intenzivnih, atletskih oblik joge, a je hkrati globoko popotovanje navznoter, v meditacijo v gibanju.

Guru Ashtange Vinyase je Sri K. Pattabhi Jois (1915-2009), njegov guru je bil T. Krishnamacharya - oče joge, kot jo poznamo  danes.
Na vadbi se vedno izvaja isto zaporedje asan in vinyas (primarna serija), ki z Ujjayi dihom gradijo na močni detoksifikaciji telesa. Telo se skozi vadbo intenzivno pregreje in raztegne. Pridobili boste moč, ki bo izvirala iz vašega duha!
Ashtanga Vinyasa je popolna meditacija v gibanju.
Practice and all is coming!

–> Otvoritvena mantra pri Ashtanga Vinyasa jogi

Razlaga nekaterih principov, ki jih boste pogosto srečali pri vadbi Flow ali Ashtange joge:

Ujjayi dih ali “zmagoviti dih”- med vadbo dihamo skozi nos in uporabljamo posebno dihalno tehniko (pranayamo), ki še dodatno segreje in razstruplja telo.
Vinyasa – “nyasa” pomeni “premikati”, “vi” pa na “poseben način”. Gre za tekoče gibanje, kjer sta telo in dih popolnoma povezana.
Joga – pomeni združitev telesa, uma in duha s kozmično energijo.
Om – je mantra (zvok), ki predstavlja kozmos. Umiri tako telo kot duha.
Bandha – je energetska zapora, ki jo ustvarimo s kontrakcijo mišic; pripomore k boljši koordinaciji telesa in dvigu energetskega potenciala.
Trishtana – tri točke osredotočanja uma med vadbo: pravilen jogijski položaj (asana), osredotočenost na dih (pranayama) in točka usmeritve pogleda (dristhi).
Ashtanga joga – v sanskrtu pomeni osemdelna joga. Patanjalijeve Yoga Sutre razlagajo kraljevo (raja) pot joge, ki ima osem stopenj do samouresničitve.  Te so: yame (5 načel samoobvladovanja), niyame (5 načel discipline), asane (telesni položaji), pranayama (kontrola, širjenje diha / prane), pratyahara (kontrola čutov / usmeritev vase), dharana (koncentracija), dhyana (meditacija) in samadhi (samouresničitev).

Pilates

Pilates je holistična vadba, ki aktivira neaktivne skupine globokih mišic, s čimer izboljšamo telesno držo ter pridobimo lepo oblikovane, ravno prav  tonizirane mišice.

Z mentalno koncentracijo in obvladovanjem telesa okrepimo in razvijemo mišice medeničnega dna ter trebušne in hrbtne mišice v Center moči. Poveča se gibljivost telesa, izboljšata se zavedanje in obvladovanje telesa; poleg tega je vadba nadgrajena z raztegi in končno relaksacijo iz joge. Pilates tako lajša bolečine v hrbtenici in nasploh izboljša kvaliteto življenja.

Principi pri pilatesu:
Koncentracija – na izvedbo vaje, na vsako fazo gibanja, na zavedanje vseh delov telesa.
Centriranje – pred vsako vajo aktiviramo center moči (powerhouse) – globoko trebušno mišico – transversus in mišice medeničnega dna; zavedamo se centra in iz njega izvajamo vse vaje.
Dihanje – je letarealno prsno ter koordinirano z gibanjem, saj podpira izvedbo vaje. Vdih skozi nos, izdih skozi priprta usta.
Nadzor – gibanje mora biti popolnoma kontrolirano in izvedeno z zavedanjem kaj počnemo.
Natančnost – je del kontrole. Vsake vaje in vsake ponovitve se moramo lotiti z natančnostjo, sicer izgubimo namen in vrednost vaje.
Tekoče gibanje – gibanje znotraj vaje mora biti tekoče, prav tako prehodi med vajami.
Izolacija – ko enkrat dosežemo večjo kontrolo nad najšibkejšimi mišičnimi skupinami, jih tudi lažje izoliramo ter aktiviramo.
Rutina – pomembna je vaja in vaja in vaja in ….
Vadba je primerna za vse, ki se želijo bolje zavedati svojega telesa ter izboljšati svoje počutje.

Franklin metoda

Je več kot le vadba. Gre za način dela s telesom, ki upošteva telesno zgradbo in prek imaginacije pomaga odkriti zdrave načine gibanja. Domišljijske slike, ki pa imajo osnovo v anatomiji in biomehaniki, podpirajo učenje novih vzorcev delovanja. Bolj ko smo telesno fleksibilni, bolj ustvarjalen je naš um. Izkustvena anatomija ne pomeni le suhoparnega znanja, temveč poveča razumevanje in zavedanje lastnega telesa. FM_Logo

Na vadbi bomo osvestili neustrezne navade gibanja in drže, naučili se boste sprostiti stalne napetosti in odkrili oziroma začutili “nove” mišice. Povečala se bo moč “core” mišic, izboljšala se bo koordinacija in zaupanje v lastno telo.
Gibljivost bomo večali s pomočjo masaže z žogicami, vadbo pa prav tako sestavljajo krepitvene vaje z elastičnim trakom, vaje ravnotežja in stabilizacije z žogicami ter enostavne plesne sekvence.
Vadba je primerna za posameznike vseh starosti.

Več o franklin metodi: www.franklin-methode.ch ali www.franklin-method.com

Joga za nosečnice

nosečnice_joga

Joga v nosečnosti je specifična vadba, prilagojena nosečnici in njenim potrebam, ki spodbuja stik s samim seboj ter še nerojenim otrokom. Vadba lajša bolečine v hrbtu, krepi mišice medeničnega dna in sprošča napetosti. Z vadbo joge za nosečnice se pripravljate na proces poroda in hkrati blagodejno vplivate na razvoj otroka.
Za vadbo je obvezna prijava!

Qi gong

qigong
Qi gong je več kot 3000 let star sistem vadbe in dobesedno pomeni “delo z energijo”. Pomeni prakso učenja kontrole gibanja življenjske energije znotraj nas samih: s pomočjo uma usmerjamo energijo po telesu. Pri tem je mogoče uporabiti fizično gibanje, ni pa nujno. Qi gong zajema vrsto starih kitajskih tehnik za povečanje življenjske energije. Povečana življenjska energija se potem odraža na boljšem fizičnem zdravju, tudi večji odpornosti, mentalni jasnosti in duhovnem prebujenju. Redna vadba prispeva k telesu in umu, ki sta funkcionalno mlajša od kronološke starosti.
Qi gong je en od petih sestavnih delov tradicionlane kitajske medicine, h kateri sicer spadajo akupunktura/akupresura in aurikula, cupping, upraba zdravilnih zelišč in tui-na masaža.
Na vadbi se bomo učili pravilne drže, usmerjenega sproščanja, budističnega in daoističnega dihanja, sklope fizičnih vaj in vodenja energije znotraj telesa ter meditacije.

///////

Individualna vadba

Vadbe se na željo izvaja tudi individualno. Naš program vam je tako namenjen s popolnoma individualnim pristopom, kjer učitelj sestavi vadbo glede na vaše fizične zmožnosti in potrebe.
Posameznik si lahko urnik vadbe popolnoma prilagodi, saj se za posamezne obiske dogovorimo sproti.

Ponudba za podjetja

Za podjetja organiziramo vadbe, ki so prilagojene vašim potrebam; tako lahko skupaj določimo časovne okvire vadbe in težavnostno stopnjo. Tečaji so namenjeni team-buildingu, večanju produktivnosti, mentalnega in fizičnega zdravja ter dobrega počutja zaposlenih.
Vadba lahko poteka tudi individualno ali semiindividualno.

Za več informacij nas kontaktirajte na:
info@agniyoga.si ali pokličite: 040 81 62 61

Pošlji prijateljem: