Pilates je holistična vadba, ki aktivira neaktivne skupine globokih mišic, s čimer izboljšamo telesno držo ter pridobimo lepo oblikovane, ravno prav  tonizirane mišice.

Za vse, ki se s pilatesom srečujete prvič, je priporočljivo, da se skupinam priključite septembra/oktobra ali januarja!

Z mentalno koncentracijo in obvladovanjem telesa okrepimo in razvijemo mišice medeničnega dna ter trebušne in hrbtne mišice v Center moči. Poveča se gibljivost telesa, izboljšata se zavedanje in obvladovanje telesa; poleg tega je vadba nadgrajena z raztegi in končno relaksacijo iz joge. Pilates tako lajša bolečine v hrbtenici in nasploh izboljša kvaliteto življenja.

Principi pri pilatesu:
Koncentracija – na izvedbo vaje, na vsako fazo gibanja, na zavedanje vseh delov telesa.
Centriranje – pred vsako vajo aktiviramo center moči (powerhouse) – globoko trebušno mišico – transversus in mišice medeničnega dna; zavedamo se centra in iz njega izvajamo vse vaje.
Dihanje – je letarealno prsno ter koordinirano z gibanjem, saj podpira izvedbo vaje. Vdih skozi nos, izdih skozi priprta usta.
Nadzor – gibanje mora biti popolnoma kontrolirano in izvedeno z zavedanjem kaj počnemo.
Natančnost – je del kontrole. Vsake vaje in vsake ponovitve se moramo lotiti z natančnostjo, sicer izgubimo namen in vrednost vaje.
Tekoče gibanje – gibanje znotraj vaje mora biti tekoče, prav tako prehodi med vajami.
Izolacija – ko enkrat dosežemo večjo kontrolo nad najšibkejšimi mišičnimi skupinami, jih tudi lažje izoliramo ter aktiviramo.
Rutina – pomembna je vaja in vaja in vaja in ….
Vadba je primerna za vse, ki se želijo bolje zavedati svojega telesa ter izboljšati svoje počutje.