Živimo v času, ko služba, študij in naš tempo življenja puščajo posledice, ki se kažejo kot stres, ki rezultira v padcu odpornosti  in  razvoju različnih bolezni.

Pomagajmo si s temi  3 joga položaji za sprostitev. Vzemimo si teh 5 minut časa in storimo nekaj dobrega zase!

1. Drevo (vrksasana) – najprej se umirimo, potem prenesemo težo na eno nogo, drugo pa postavimo ob stojno stegno (ali meča), dlani zdužimo pred srcem. Pogled usmerimo v točko pred nami. Mirno dihajmo. Poskušajmo si vizualizirati podobo drevesa, ki močno in trdno stoji ukoreninjeno v tla in s krošnjo sega visoko v nebo – to smo mi. Naj nas ta prispodoba umiri. Potem ponovimo asano še na drugi nogi.  Asana povečuje koncentracijo in umirja misli.

2. Predklon  (padanghustasana) – Stojimo s stopali vzporedno in se spustimo navzdol. Za začetek lahko samo visimo in občutimo kako se nam počasi daljša hrbtenica. Potem se ali naslonimo na piščali, ali pa z rokami oprimemo palce na nogah, oziroma stopimo z rokami pod stopala. Zadržimo položaj še za pet dolgih dihov. Asana sprošča napetosti in anksioznost.

3. Otrok (balasana) – Usedemo se na pete in se spustimo s trupom naprej. Umirimo se v tem položaju. Asana nam pomaga premagovati utrujenost.

Uživajte!