Učiteljski tečaj joge

Agniyoga School 2
Joga je način življenja. Je odnos do telesa, uma in duha – odnos do nas samih in drugih. Joga je neskončni vrelec znanja in ocean modrosti.

Septembra 2015 pričnemo novo študijsko leto! Za vse, ki iščete poglobljeno znanje o jogi, si želite poglobiti svojo prakso joge oziroma stopiti na pot poučevanja joge: učiteljski tečaj joge 2015. Agniyoga School. Dihaj jogo. 300 ur programa!

Za vse, ki so v jogi odkrili ljubezen, srčnost, strast in veselje. Delite to še z drugimi!

Vodja programa je Daša Lakner, E-RYT 500.

Pošlji prijateljem:

Joga + narava 2015

yoga.wasser_olaf hajek
Juhu! Avgusta ponovno JogA PoČiTniCe! Razazija, s svojo neokrjeno naravo, magičnostjo Trnovskega gozda, dobro hrano in velikooo poglobljene jogijske prakse! Vabljeni, da se pridružite Daši na jogijskem popotovanju vase od 21. do 23. avgusta 2015!

Vse informacije TUKAJ <–

Pošlji prijateljem:

Delavnica hormonske joge z Alenko Košorok Humar

alenka košorok humar

12. – 13. september @ Agni

sobota, 12. 9. @ 9.00 – 16.00 & nedelja, 13. 9. @ 9.00 – 13.00

vaš vložek: 150 eur

prijave: info@agniyoga.si

V devetdesetih letih je metodo Hormonske joge / “Hormone Yoga Therapy” kot učinkovito
alternativo za lajšanje vseh vrst težav, ki jih povzročajo hormonska nihanja, zasnovala prof. Dinah Rodrigues iz Sao Paola, Brazilija. Z dolgoletnimi študijami in raziskavami je svojo vadbo kot preventivo namenila predvsem ženskam po 38. letu.

Hormonska joga namreč blagodejno vpliva na žensko telo in žleze z notranjim izločanjem (predvsem hipofizo, ščitnico, nadledvične žleze in jajčnike) ter s tem pomaga pri odpravljanju različnih težav kot so vročinski valovi, nihanje razpoloženja, suhost sluznice, upadanje in nihanje libida, vznemirjenost, povečan utrip srca, motnje spanja, bolečine v sklepih, občutki malodušja, panike, nenadzorovane jeze in podobno.

Hormonska joga je odlična vadba tudi za mlajše ženske ki se spopadajo z določenimi težavami kot so PMS, policistični jajčniki, neredna in boleča menstruacija, težave z zanositijo ipd.

Vaje so enostavne, zahtevajo pa redno prakso. Prvi rezultati vadbe se pokažejo po štirih tednih, velikokrat tudi že prej. Gre za naravno metodo, ki pospeši in uravnovesi delovanje žlez z notranjim izločanjem. Za moške je na voljo tehnika in sekvenca vaj, ki se nekoliko razlikuje, a so osnove enake. V zadnjih letih je Rodriguesova razvila Hormonsko joga terapijo za moška hormonska nihanja in stres ter Hormonsko joga terapijo za lajšanje vseh težav diabetesa.

Hormonska joga zajema prakso, sestavljeno iz dihalne tehnike (bastrika dih), jogijskih položajev (asan) in poglobljenih vaj, določenih postavitev oziroma drž telesa, npr. prstov, dlani, jezika (mudre), kontrakcij telesa oz. energetskih zapor (bandhe), vaj za usmerjanje energije in seveda vaj za premagovanje stresa z joga nidro.

alenka košorok humar 2Alenka Košorok Humar se z anatomijo gibanja (joga, pilates, ples) in kineziologijo besed (ljubiteljsko tudi piše ter se igra z besedami) ukvarja že preko trideset let. Vedno ji je bila rdeča nit in vodilo priti v središče ter globino pomenov enega in drugih. Je učiteljica hatha joge z dodatno pridobljenimi mednarodnimi diplomami in certifikati Hormonske joga terapije (»Hormone Yoga Therapy«) pri znani Brazilki prof. Dinah Rodrigues in sicer za ženska hormonska nihanja, menopavzo in stres, za moška hormonska nihanja in stres, ter za diabetes. Ima tudi diplomo iz refleksoterapije in se posveča terapevtskemu vidiku joge.
Alenka je pri Založbi Eno iz Nove Gorice februarja 2013 izdala knjigo Hormonska joga (poetično
dinamični priročnik za uravnoteženo hormonsko življenje).
Alenka sicer že preko dvajset let opravlja poklic odvetnice v Ljubljani.

Pošlji prijateljem:

Prošnja

annick_poirier
Res prosimo, da NE ZAMUJATE na vadbe. Raje bodite par minut prej, kot prepozno. Če veste, da boste zamudili, pridite na naslednjo vadbo ali kakšen drug dan.
Kaj se zgodi, če nekdo zamudi:
1. zmoti vse vadeče in učitelja/co, ker se je ura že pričela.
2. popolnoma ustavi uro za nekaj dragocenih minut.
3. neprijetno je za vse, ki so že začeli z vadbo, da morajo premikati svoje blazine.
4. skrajša ne le svoj čas vadbe, ampak tudi celotni skupini, saj se morajo ure še vedno končati točno.

Zaradi vseh teh razlogov, vrat po pričetku vadbe, ne bomo več odpirali, saj želimo vsem vadečim omogočiti kvalitetno vadbo. Be a yogi, be on time!

///

We kindly ask you to get to classes ON TIME. It is better to be a bit too early, than too late. If you can’t be in the studio on time, come to the next class or some other day instead.
What happens if you come too late:
1. you disrupt all the students and the teacher who have already started the class
2. the yoga class has to stop for a few precious minutes
3. it is unpleasant for students to move their mats after the class has begun
4. you shorten the class for all students that have been there on time

Because of all the above reasons, we inform you that the doors will remain closed after the class has begun. Be a yogi, be on time!

Pošlji prijateljem: